diumenge, 5 de novembre de 2017

"DESPRECIABLES" BANDA TRIBUT A "DESECHABLES"





El dissabte 11 de juny del 1988 , durant el segon dia d´inauguració del Casal de Joves de Sant Feliu de Llobregat , van actuar DESECHABLES i anteriorment van tocar les bandes locals Dentrometi-2 , Lakeoskae i KGLLNS.

Segons paraules d`Alex Montes co-director del documental:

"Desechables vuelve a Sant Feliu de Llobregat casi 30 años después de su memorable actuación en su última gira de presentación ...del disco 'Amor Pirata' un lejano 11 de Junio de 1988. La formación de aquel entonces era: Tere (voz) / Enano y Raúl Benito (guitarras) / Pei (bateria) / Jack (bajo) / Charly (saxo). En los extras del DVD del documental añadimos unos pocos vídeos de esa actuación y disponemos del audio del concierto entero gracias a que Tere guardó el cassette extraído de la mesa de sonido.

Contaremos al finalizar la proyección con la presencia del co-director Alex Montes y habrá stand con los últimos DVD's que quedan de la edición limitada a 1000 ejemplares y numerada a mano que se hizo del documental."

I aquest dijous despres del passi del documental “EL PEOR DIOS” podrem escoltar la banda tribut DESPRECIABLES formada precisament per alguns dels que van participar en el concert del 1988.

Els seus components son:

Betty Love (veu) : La Banda Trapera del Rio (gtr rítmica) , Alien Love (gtr+veu) , Elektroputas&Morfi Grey (gtr+veu) , actriu , realitzadora i productora.

Santi “putas” (bateria) : The Gurus , Nada Bueno.
Manu (gtr) : Diarrea Mental , Lakeoskae , Bach is Dead , KGLLNS.

Potas (baix) : KGLLNS.

Chase (gtr) : Beef , KGLLNS , tècnic de só, productor, DJ.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada